Hola

Long time, no see. Är lite svårt att skriva när ungarna bestämde sig för att datorn var en grej man kunde klättra på. Burken välte och det var hejdå med den. Meeen nu är vi en bärbar dator rikare, jultomten kom igår..hehe.

Hur mycket har hänt sedan sist då? Ja, ungarna blir idag 1 år och 1 vecka. Känner att vi behöver en ordentlig klapp på axeln, en klapp för att vi klarade det första året. men jag vet inte...alltså jag vet inte om det var så jobbigt och hemskt som jag hade föreställt mig. Visst, klart det har varit tungt..stundvis, men ingenting vi INTE klarar. Kanske att jag någon natt har funderat på vad fanken jag gett mig in på. För sömnlösa nätter blir det, men mitt huvud har tyvärr börjat slå av helt på nätterna så när jag vaknar på morgonen och säger till Johan "inatt har dom ju sovit hela natten, yeay" så tittar han på mig och skakar på huvudet. Menas med: nej, inatt var jag upp MINST 3 gånger för att den ena eller andra tappat nappen eller något annat helt onödigt.
Vet inte varför det är så, jag känner mig inte sådär jätte trött på dagarna..
 
Jag har även börjat jobba lite mer, tjuvstartade iofs i höstas, men nu så försöker jag jobba varenda dag Johan är ledig. Träning försöker jag också få in på mitt schema, nu ska mamma hullet BORT! Och än så länge har det gått bra, gäller bara att hålla motivationen uppe. För allt.
 
Det är väl det som händer och sker nu. Ska försöka börja skriva oftare.

 
 

Kommentera här: